Torsdag

Dålig updatering jag vet men ska försöka
sumera allt så noga jag kan !
Fick igång mitt högtalarsystem , satan
i gatan vilket ös det var :D älskar det !
blev så att jag gick ut med Louise
igår istället också , så hon
kom till mig runt 8 tiden och så gjorde
jag mig i ordning sen gick vi till stan ,
vi var först in på palace så vi tog oss en drink ,
Vanilla sky, den var äcklig :S då vet jag
att jag inte ska ta den ! sen köpte vi en nacho tallrik med
det var mumsigt ;) lite mat sådär på kvällskvisten ;)
var inte överdrivet mycket folk men hyffsat iaf !
Louise hängde med någon kille hem så jag fick
sova själv hha ;D jag var kvar tills det stängde
sen gick jag , fick dock vakna idag vid
7 för att Louise kom till mig då och sov lite
för hon hade sin väska hos mig , men
jag vaknade redan vid 5 idag :/ så slog
på tvn och kollade på Ice Age 2 på tvn :D
När Louise kom så sov vi typ till 11 , sen
gick vi till stan och käkade frukost på
Ströget haha ;D mums var de ;D
'
Har varit med Jenny en stund idag
med , var skönt att prata med henne :)
nu har jag duschat och ätit och ska väl
bara slappa ikväll ! (y)
'
Kul att jag har blivit jätteförkyld nu också
till nyår , tummen ner på den :(
blir att knarka halstabletter och
dricka varm oboy !!!
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

fan vad najs vill också dunka musik:( snygg keps du passade as bra i den:)

2011-12-29 @ 18:03:42
Postat av: A !

vanilla sky är ju as goood;o kunde tagit din drink då;)

2011-12-29 @ 18:05:35
Postat av: Anonym

haha du tog ingen kille med dig då?;)

2011-12-29 @ 18:05:57
Postat av: Julia

usch aa du får knarka på hehe:) hoppas du blir frisk:)

2011-12-29 @ 18:07:01
Postat av: Anonym

snygggging:*

2011-12-29 @ 18:08:11
Postat av: Anonym

usch du borde va dödstrött;o de skulle jag varit!

2011-12-29 @ 18:09:13
Postat av: Hanna

låter som det var en rolig kväll): tråkigt att du e förkyld nu:/

2011-12-29 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0