Tisdag

Hejsan hoppsan det har varit en hektisk dag !
provet gick sådär , var inte alls bara frågorna
man skulle plugga på ... arg jag blir , eller det
var som en "saga" som man skulle fylla i ord
i :S gick cepe dåligt ! men dom frågorna som jag
hade pluggat på var det typ bara 6 st med och dom
kunde jag innan och utantill iaf , så hoppas iaf att
jag får G !
'
Hat butiken öppen idag , det har varit full rulle
där hela dagen och så har vi sålt lotter
så kunde man vinna 2 pepparkakshus :)
jag skulle ringa till den ena som vann men
hon svarade inte .. Marie-Louise varför svarade
du inte ????! ;o haha ;)
Fick inte med oss nått hem idag ! taskigt !
haha men vem vet vad tomten kommer
med imorgon ? ;)
'
Efter skolan så gick jag och tränade , de va
väldigt skönt , körde ett riktigt hård pass så
är helt slut ! sen gick jag och köpte lösnaglar! :D
'
Är hemma nu och har städat lite , skulle
ha tvättat men självklart så är det upptaget
just när jag ska tvätta :/ typsikt ! får gå upp inatt
och slänga i lite tvätt kanske ? ;D eller om dom är klara
senare ikväll haha , om jag lyckas hålla mig vaken , har
varit igång sen klockan 6 idag och nu när man väl
sätter sig ner och slappnar av så är man helt slut !
Måste äta och duscha sen bara och sätta på lösnaglarna :D sen
får jag sova om jag vill haha ;D
Ska först se dagens avsnitt av julkalendern eftersom
man missade det idag eftersom vi började så tidigt ;o
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad surt, du som hade pluggat stenhprt:(

2011-12-20 @ 17:17:05
Postat av: Hanna

haha jäkla tant att inte svara då;D härligt med gymmet då:)

2011-12-20 @ 17:17:43
Postat av: Linnea

fan vad irriterande när man väl vill tvätta:/ hoppas naglnar blir fina:)

2011-12-20 @ 17:19:58
Postat av: Anonym

söööt du e :)

2011-12-20 @ 17:20:45
Postat av: Lina Andersson

klart du fixade G inga konstigheter för dihg:) vad trevligt med butiken åde:) hoppas de blev fina pepparkakshus:) förstår att du måste vara väldigt trött om du varit uppe sen 6;o

2011-12-20 @ 17:22:46
Postat av: Adam

söta människa:) hoppas du får ett trevligt lov när du frå de:)

2011-12-20 @ 17:25:17
Postat av: Emma

älskar lösnaglar:D visa bild sen:)

2011-12-20 @ 17:27:21
Postat av: Anonym

sluta va så förbannat snygg:(

2011-12-20 @ 17:54:44
Postat av: Julia

duktig du är :) skulle vilja se hur städat du har egentligen för du verkar städa väldigt ofta hehe:)

2011-12-20 @ 17:55:42
Postat av: mw

Wow vilken stor mangofrukt! Aldrig sett så stor förut. Fast storleken är inte det viktiga, det är mjukheten på frukten. Ju mjukare mango, desto mognare och godare!

2011-12-30 @ 02:13:02
URL: http://mathildewilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0