Tar mig i kragen och ....

GÅR OCH LÄGGER MIG ! ska upp ap tidigt
imorgon så behöver vara utvilad om jag
ska orka träna imorgon med !
hoppas bara att jag kan somna hyffsat
fort med :/ om jag lägger ifrån mig den satans
mobilen så går det nog ! :D sätter på
en gamal julkalender med så går nog allt :D
god natt med er sötnosar ! :*
Varnar för olämpliga bilder !!!!
'
'
Haha inte jätte farliga bilder kanske eller vad
tycker ni ? ;) helt ofixad ! tänkte jag kan
väl bjuda på några bilder där jag är helt
osminkad och inte fixat håret ! eller har iofs
plattat håret lite för ska fläta det nu så det
blir lockigt tills imon :)
Dock svider mina läppar , därav dom extremt
röda läpparna ! märks att det börjar bli kallt ute ^^
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Linus

du behöver absolut inte skämmas för att du är osminkad, lika vacker, och naturligt vacker är alltid bäst:)

2011-12-19 @ 22:00:22
Postat av: Elvis

håller med föregående talare, riktigt vacker:)

2011-12-19 @ 22:01:06
Postat av: Lina Andersson

ajaja jobbigt när läpparna svider:/ och du behöver verkligen inte skämmas för nått:) du är väldigt fin:)

2011-12-19 @ 22:01:45
Postat av: Eva

god natt:) inga olämpliga bilder alls:)

2011-12-19 @ 22:02:17
Postat av: Anonym

väldigt vacker är du:)

2011-12-20 @ 17:55:47
Postat av: Markus

fina läppar;*

2011-12-20 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0