Summering av Idol 2011

Helt ärligt och helhjärtat : Idol 2011 söööööööög !
seriöst det var typ ingen som var över
18 :s dom är inte mogna vid 15-17 års ålder :/
därför har jag inte föjt det så mycket som
jag har gjort dom andra åren , men jag fastnade
ändå för Robin Stjernberg , tyckte han förtjänade
att vinna men det är väl klart den som jag absolut
inte ville skulle vinna så gjorde ju Amanda Fondell
det ... hon är för lik Amanda Jensen och henne tycker
jag inte heller om ... Vinnarlåten är jäkligt grym !! (I Robins version)
Har hört lite att det skulle varit sista året av Idol och
jag hoppas verkligen inte det ... Då kan ju inte jag söka ;o!! hahaha ^^
Här är iaf vinnarlåten , vem tyckte ni bäst om , Robin eller Amanda ?
'
'
'
Tycker inte om Amandas skrovliga röst , urk !
'
Hade faktiskt en favorit utöver Robin , eller två
egentligen , Linni Barresjö och Andre Zuniga ,
Linni  var unik , hon var inte som alla andra , men
jag verkar vara den enda som tyckte om henne ...
Hon förtjänade att komma längre !
och Andre är som alla andra småpojkar , eller
brudmagneter ;) haha , gillade dock inte hans blick
han såg så läskig ut , precis som att , tjena babe
vill du hänga med hem ? aa men ni fattar vad jag menar
haha ;) men aa jag gillade dom !
'
'
Linni Barresjö
'
'
Andre Zuniga
'
Så aa det är vad jag tyckte om idol 2011 , vad
tyckte ni ? Vem hejjade ni på ? Vem tyckte
ni skulle vinna av Robin och Amanda ?
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med sög riktigt ordentligt!!! men robin var bäääst !

2011-12-11 @ 20:53:49
Postat av: Anonym

linni skulle vunniy:(

2011-12-11 @ 20:54:19
Postat av: Anonym

muuums andre<333

2011-12-11 @ 20:54:51
Postat av: Emma

aa kopia av amanda jensen usssch!1

2011-12-11 @ 20:55:28
Postat av: Markus

hon såg ju ut som ett jävla troll på finalen !!! skrattade ihjäl migggg!

2011-12-11 @ 20:56:17
Postat av: Anonym

amanda för fan!!!<333

2011-12-12 @ 16:00:01
Postat av: Anonym

nej robin!!!

2011-12-12 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0