Sista jobbpasset ikväll !

Ja då var tiden inne ... haha vad hemskt
det låter ;o men det är lite sorgligt faktiskt :/
har haft så förbannat kul på arenan nu
dom gångerna jag varit där , as sköna arbetskamrater
och roliga människor , kommer att sakna det :(
så får göra kvällen till en kväll att minnas
om det går !
'
Har gjort mig i ordning och allt nu , ska bege mig till
bussen om en timma ungefär ...
kammade bak min lugg innan såg riktigt
häftigt ut ;D
'
'
Haha har tråkigt jag vet ... ska sluta ta
bilder på mig själv ^^
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Gustav Johansson

nej sluta för guds skull inte att ta bilder på dig själv;o du borde ta ännu mer du är så otroligt vacker!:)

2011-12-17 @ 16:07:46
Postat av: Lina Andersson

det kommer nog bli en minnesvärd kväll, du får göra det bästa av situationen:) fina bilder också, sluta inte med det!:)

2011-12-17 @ 16:08:37
Postat av: Anonym

vilken snygging:)

2011-12-18 @ 14:17:15
Postat av: Laura

usch förstår hur du känner:/ tråkigt att lämna de man tycker om:(

2011-12-18 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0