Natti!

Gav upp Bingolotto efter ett tag och somnade en stund i sängen sen kom syrran och väckte mig och släpade in mig i mammas o pappas sovrum så kollade vi på alla älskar Alice , väldigt bra film ! :) och nu har vi lagt oss de har precis slagit om till midnatt och de betyder ..... JULAFTON ! Dock känner jag noll julkänsla :/ hoppas den ändras imorgon när man sitter och äter julmat och öppnar paket :) ska försöka blogga mer imon lite då och då :)
Har skaffat twitter nu med så ni kan följa mig där med :) lägg till : ErikaHallberg93

God natt mer er alla vi hörs imon !


Kommentarer
Postat av: Anna

haqde int eheller nån julkänska även att man kollade bingo :/

2011-12-25 @ 01:25:05
Postat av: Maja

ja den ändrades hos mig iaf:D

2011-12-25 @ 01:25:42
Postat av: Anonym

har varit en jätte bra jul:)

2011-12-25 @ 01:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0