Måndag

FRUKTANSVÄRT låååång dag i skolan !
usssssch säger jag bara ... började vid
8 och sen slutade vid 4 ! när vi egentligen
brukar sluta vid 1 ... bara för att vi ska ha
butiken öppen imorgon så fick vi lov att vara
där idag och förbereda ... usch och jag som
behöver plugga ...
och snacka om att jag är trött nu , har duschat
och de så nu ska jag steeeen plugga ! tänker inte
sluta förens allt sitter som en smäck !!
'
Imorgon börjar vi klockan 07.00 ... jippi säger
jag bara , eller what ? skönt att det är sista
skoldagen sen är det bara lite samling och så
på onsdag ! efter skolan imorgon ska jag gå
och träna och sen köpa lösnaglar :D
var så länge sen jag hade det så det är
på tiden ;) dock så håller mina vanliga på
att växa lite men alldeles för långsamt !
dom växer fortare om man har lösnaglar
på , helt otroligt men så är det :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch fy fan förstår att du tycker det är segt:/

2011-12-19 @ 18:39:29
Postat av: Hanna

bra inställning med pluggandrt:) det fixar du lätt:)

2011-12-19 @ 18:40:00
Postat av: Eva

7 imon;o fyyyy fan det låter segt som attan:/ då får du se till att komma i säng i tid !

2011-12-19 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0