Måndag

Så sant som det är skrivet .. det är måndag igen ,
jobbiga måndagar , hatar dom ! somnade iofs vid
halv 10 igår och det är ovanligt tidigt ;o och
sov ända till 6 ! sen upp och duscha och sen
göra sig i ordning , hann dock inte kolla på
Julkalendern men den har jag sett nu efter ;)
Naturkunskap först sen samhälle , på naturen så
fick vi jobba själva med några frågor och jag
gjorde några sen gick jag , och sen på samhället
så ska vi börja med nått nytt , vi är i olika grupper
och ska göra en egen lektion typ , och prata
om olika saker , vår grupp valde jämställdhet ,
jag ska ta reda på vad olika politiska partier
tycker om det ... Haha vår lärare sa en rolig
sak idag , kommer inte ihåg exakt men han
drog upp Kissie , man skulle fråga henne vad
hon tycker om jämställdhet så som hon  ser ut
vad hon har för kvinnosyn egentligen det
kan man ju undra ;o säg nånstans
hon inte har opererat sig liksom ...
haha skrattretande !!
Är hemma och försöker plugga
till svenska provet imorgon , litteratur
så fattar ingenting , vad är det då för
mening om jag inte lär mig nått ? asså
hon har ju knappt gått igenom vad
vi ska kunna , läsa 20-30 sidor i
en jävla bok , hon kan ju inte tro att man
ska komma ihåg allt det :S inte mitt
fel om jag får IG imorgon !
snackar om samma saker hela tiden,
inget sammanhang alls bara snacka
på ... åh hatar det !
Ska äta iaf så att jag får tänka
på nått annat , det får gå som
det vill imorgon , inte värre än
att man får göra om det .... har iaf
pluggat lite och nåting har säkert satt sig inne
i min trånga hjärna !
Handboll om lite mer än 1 timma också
ju :D Sverige - Frankrike !! Hejja Sverige !!!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maria

kul att du börjar skriva lite mer längre inlägg:) fortsätt så:) haha rätt det där om kissie!!

2011-12-12 @ 16:05:30
Postat av: Hanna

usch låter inte bra det där med provet:( hoppas det går bra iaf!:) lycka till!!!

2011-12-12 @ 16:07:46
Postat av: Jonna Andersson

amen shit, det ltåer ju as svårt;o jag skulle absolut inte klara det!! håller med dig helt , det får gå som det går men lycka till iaf!:)

2011-12-12 @ 16:08:43
Postat av: Lukas

Visst fan det är handboll idag;o bra att du skrev det! hade glömt bort det helt annars !!! ;o

2011-12-12 @ 16:10:02
Postat av: Anonym

oj shit vad tidigt du somnade igår lilla damen;o

2011-12-12 @ 16:17:07
Postat av: Amir

kisse är överskattade!!!

2011-12-12 @ 16:18:34
Postat av: Anonym

det kommer gå bra du kan om du vill:)

2011-12-12 @ 16:24:19
Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

du vill du ha ett litet blogg tips av mig som gör så att det underlättar för dina läsare?



Annars verkar du ha haft en mycket händelserik dag. :)

2011-12-12 @ 18:18:10
URL: http://xtio.nu
Postat av: Manda

Hej, allt bra? titta gjärna in på vår blogg om våran vardag och fritid :) det skulle vi uppskatta

2011-12-12 @ 21:37:14
URL: http://daancefreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0