Lördag - JULAFTON

Tänkte måste ju uppdatera lite nu ! Vaknade vid 8 och så duschade jag typ vid halv 9 och sen var det dags att tomten kom och lämnade lite paket , jag fick två almanackor , 2012 snyggaste och sen en fotbollskalender :D muuuums ! Eric Saade på första sidan :* sen kollade vi sist avsnittet av Tjuvarnas jul , riktigt bra var det :) lyckligt slut :) sen vid kvart över 10 så körde vi till farmor , jag körde :) och så har vi ätit julmat och haft de trevligt , men inte så stor julkänsla än :/ kommer väl sen till Kalle Anka :) nu är de fika och den blir det att öppna lite julklappar ! :) hoppas alla har en trevlig julafton än så länge ! :)


Kommentarer
Postat av: Helen

De var ju en bra julklapp :)



Sen vill jag önska dig en Riktigt GOD JUL. Hoppas att du får en sådan jul du önskat dig! :)

2011-12-24 @ 18:00:43
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Anna

låter trevligt:)

2011-12-25 @ 01:21:18
Postat av: Anonym

håller med väldigt bra slut var det:) god jul!

2011-12-25 @ 01:21:53
Postat av: Maja

eric saade <33

2011-12-25 @ 01:22:28
Postat av: Lina

HAr haft en jötte bra jul och kalle anka var som vanligt bra i rår med:) nu är det dqags att sova god natt och fortsatt god jul :)

2011-12-25 @ 01:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0