Lördag

Ja denna morgon började ju bra !
satt klockan på halv 9 för jag skulle
upp då , snoozade och vaknar
av att någon bankar jätte håry
på dörren ;o visste inte vem de
va men kom på sen att : jag ska
ju iväg och kolla fotboll , så de va
Jenny som kom och hämtade mig ,
usch asså hatar att försova mig och
sen stressa -_- vaknade liksom halv 11
och skulle va där vid 11 ;o
Men men jag hann iaf :) så har kollat
lite fotboll och så :) sen åkte vi till stan
och åt på Skafferiet :) kom hem nyss
och ska förbereda lite inför ikväll , är sjukt
pepp asså ! mår bättre idag bara att jag
är lite snuvig och har knappt nån röst haha ;D så
jag lär tappa min röst på Palace ikväll ;)
Ska se om jag ska vila lite  sen men ska
gå till affären först innan dom stänger :)
'
Ha en bra nyårsafton ! :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul med fotboll:) ha så kul ikväll:)

2011-12-31 @ 18:22:27
Postat av: Hanna

hoppas du mr ännu bättre ikväll då:)

2011-12-31 @ 18:22:50
Postat av: Adam

kul när man inte har nån röst ju:D

2011-12-31 @ 18:23:20
Postat av: Anonym

ajaj int bra att försova sig:/

2011-12-31 @ 18:23:43
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2011-12-31 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0