Lördag

Blev ändrade planer ! orkade verkligen
inte gå upp idag , så sov hela morgonen
istället för att gå upp , och de va väl
tur de för det har tydligen snöat ute :S
haha men seriöst , vart är snön då ? joo
den har smält bort direkt ;D såååå skönt !
vill inte ha snö , inte nu och inte sen !
snöhatare det är jag !!
'
Väldigt kul på jobbet igår , lyckades
dra in 240 spänn i dricks ;D fick
200 spänn av samma gubbe haha ;D
väldigt generös ;D "Köp dig nått fint" +
att du är väldigt vacker ;) haha bara
tacka och ta emot :D och sen 40 spänn av
en kille som ville att jag skulle hänga med
han hem sen men det går inte för sig
så fick pengar istället haha xD
får se om det blir lika roligt ikväll ;D
var ganska lugnt igår iofs , inga
spyor vad jag kände till iaf !!!
roligt folk var det med ;)
'
Håller på att äta nu och sen
ska jag duscha och får se om jag
hinner kolla på gårdagens avsnitt
av Vampire Diaries :D
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Adam

det är ju för att du är så förbannat snygg som du får massa pengar:)<3

2011-12-17 @ 13:36:27
Postat av: Linus

bättre att sova:) usch vill inte heller ha snööö!!

2011-12-17 @ 13:37:05
Postat av: Anonym

det programmet är bäääääst !

2011-12-17 @ 13:37:43
Postat av: Anonym

bättre du sover ut ju:)

2011-12-17 @ 13:38:21
Postat av: Emil

jag skulle lätt gett dig 500 spämn i dricks:D

2011-12-17 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0