Julen är över

JA nu är det så att julafton är faktiskt
över , har varit väldigt trevligt
och kul , fick lite julkänsla iaf :)
är nöjd med alla mina julklappar
jag fick :) fick alt jag önskade mig ! :)
heltv kanon var det !

Kom hem från kyrkan för en
stund sen , syrran har
spelat :) och nu har jag
tagit kort på de jag fått
så ska lägga in allt nu :)



Almanacka - Mamma o pappa



Almanacka - Mamma o pappa



Godis - Mormor & morfar



Harry Potter och Dödsrelikerna 2 - Mamma o pappa



Bio 100 :- - Angelica o Simon



Hänga i halsband eer örhängen - Monica m. familj



Nyår palace biljett - Mamma



400 :- + 2 triss - Mormor o morfar



Strumpor + 2 kinderägg - Monica m. familj



En ny radio - Mamma o pappa



En platt och locktång - Mamma o pappa



Min älskade rosa kamera ! - Mamma o pappa



6 st McDonalds glas - Simon , kanon bra ;D




Äntligen , en OnePiece som jag har velat ha hur länge som helst !
Piece of Norway ;) - Mamma o pappa



Linne - Syrran

Tack alla för en kanon bra julafton ! är
sååå glad ! :)
hoppas alla andra haft en kanon jul med!

God natt imorgon blir det fest på
Sandra ! :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker du fått:)

2011-12-26 @ 17:44:50
Postat av: Emma

fin plattång den är as bra:)

2011-12-26 @ 17:48:43
Postat av: Anonym

det var ju väldigt bra saker:)

2011-12-26 @ 17:56:48
Postat av: Julia

jag fick också en kamera:)

2011-12-26 @ 18:00:14
Postat av: Amanda

skönt att de är över, fina sakre du fått :)

2011-12-26 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0