God natt

Gick bra på jobbet , massa fulla killar som höll på men de va rätt kul haha , men någon spydde ute idag , asså ute på golvet vid garderoben , de luktade inte gott ! Är jäkligt glad att jag inte såg när den personen spydde :s träffade väldigt trevligt folk :) fick dricks också , av en tjej faktiskt :o väldigt snällt :) och sen kom min snälla syssling och hämtade mig för det blåser och regnar som attan ! Nu ska jag sova , sova längre imon fast först kolla julkalendern och sen sova igen haha :) god natt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snäll syssling:)

2011-12-09 @ 12:02:05
Postat av: Lina

fan vad virdrigt med spya:S

2011-12-09 @ 12:02:37
Postat av: Anonym

aa fy fan vada de blåste;o

2011-12-09 @ 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0