Fredag

Hello babes ! idag mår jag bra :D orkade
inte riktigt vakna till julkalendern :( eller
vaknade vid 7 och satte på tvn men sen
så somnade jag tills det började och vaknade
typ 18 över och då var de lika bra att sova vidare
så kan jag se det senare ;D
'
Har övningskört på körskolan idag , det
gick kanonbra ! fick jätte mycket beröm
för hur jag kör osv :) har kört stadskörning
idag så det blev mycket enkelriktade gator
och högerregeln osv .. och allt gick bra :) sen fick jag
fickparkera utanför körskolan och de gick på första försöket :D
jag är bääääääst ! :D
'
Efter det så gick jag till gymmet , kan inte
beskriva hur skönt det var att få träna
igen ! blir gymmet imon med på morgonen ! (y)
Kommit hem nyss och duschat och nu håller
jag på att laga lite mat :) mamma och pappa
kommer och hämtar mig sen vid halv 6 och då skjutsar
dom mig till jobbet :) sköönt då slipper jag ta bussen !
dom ska köpa julklappar mohaha ;D
'
Får bli att kolla på julkalendern nu när
jag äter :) vad tycker ni om julkalendern
nu när det har varit några avsnitt ? :) jag
tycker den är grymt bra !
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är riktigt bra tyckre jag :) bra att de gick bra på körningen:)

2011-12-16 @ 14:57:04
Postat av: Adam

måste med gymma:(

2011-12-16 @ 14:57:30
Postat av: Lina

bra tycker jag med:)

2011-12-16 @ 14:58:42
Postat av: Anna

lycka till på jobbet idag:) bra att de gick så bra på körskolan:)

2011-12-16 @ 14:59:58
Postat av: Hanna

kul med stadskörning:)

2011-12-16 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0