Färdigpluggat !

Ohhh jag är riktigt grym ! tackar
ännu en gång för mitt fotografiska minne ! <3
har pluggat i en timma nu och kan alla frågor
innan och utantill ! läser igenom det lite då
och då så jag ser att jag inte glömt och de
har jag inte :D inte än ... haha ne men nu
sitter det :) får läsa igenom det imorgon igen
och sen göra provet så fort som möjligt på morgonen :)
'
Har ätit lite nu med , funderar på om man ska
ta och slå in julklapparna så att man har det gjort :)
kan inte lägga mig och sova än , även att jag är
sjukt trött , för då vaknar jag bara inatt och inte
kan somna om :/ ska upp senast 6 imon !
kör på halv 6 , göra sig i ordning och gå
till skolan !
'
Kom och tänka på en sak ... jag kommer
ha börjat i skolan imorgon INNAN julkalendern
har hunnit börja ;o det känns rätt illa , för
jag tycker att julkalendern går hyffsat tidigt ;o
åhhh kvällen i-lands problem -_-
och ett till i-landsproblem är att jag
märkte att jag har inte skaffat en chokladkalender
i år , av två orsaker : 1, jag har godisförbud ,
2, december har gått så extremt fort så har inte
ens märkt att det blivit december knappt ;o
asså det är julafton på lördag , kan ni fatta det ???!!!
helt siiiick ! men jag längtar som bara den ! :D
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Milla

fan vad najs med fotografiskt minne:) skulle jag med behöva... oj jävlar vad tidigt:/ ja jag menar de, trodde de bara var jag som tyckte decmber gått oerhört fort;o det är helt sjukt! fin bild:)

2011-12-19 @ 21:30:31
Postat av: Anonym

snygg!!

2011-12-19 @ 21:30:43
Postat av: Anna

haha i-landsproblem hellu ;D aa men de är riktigt illa att december hat gått så fort;o eller inte illa men de är lustigt:S

2011-12-19 @ 21:37:01
Postat av: Anonym

julklappsinslagning:D fuuuuun:D

2011-12-19 @ 21:37:34
Postat av: Adam

vacker flicka:)

2011-12-19 @ 21:40:27
Postat av: Lina Andersson

seriöst vet du hur snygg du är på en skala från 1-10 ?;o 10000000 <3 du är jäkligt lik dessie och paow faktiskt;o fast självklart är du mycket ärligare och naturligaare:) älskar din blogg!:)

2011-12-19 @ 21:42:46
Postat av: Emma

håller med sluta va så snygg:( finns dom som blir avundsjuka:(

2011-12-19 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0