Blir så fruktansvärt arggggg!

Asså här skulle kunna vara ett ställe att
avreagera mig på men då kommer det
bara ut massa svordomar och det tycker
inte min familj om ... men jag blir  så fruktansvärt
arg på vissa petetiska människor ! vissa retar verkligen
skiiiiiiten ur mig ! idag nådde dom min gräns! ville
bara skrika rätt ut i klassrummet .... men jag sjunker
inte till deras nivå ... åhhh snälla bara låt mig va för f.n!!!
snart är mitt tålamod slut och då jäääääää*lar blir det
inte kul för er, för när jag verkligen blir arg , ja , då vill
man inte vara i närheten av mig !!! skiter fullständigt i
om nån speciell läser detta , ska fasiken inte tolerera mer
skit från er!!! the botten is nådd !! that's it!
ni går mig verkligen på nerverna ! längtar sååååå
mycket tills jag slutar skolan ! ett halvår kvar
till studenten , håll ut Erika !!!! skit i alla idioter ....
aa blev lite lättad nu iaf ... förlåt för detta inlägg
men alla andra skriver ner sina känslor på bloggen och
det är det som är kul att läsa ... så nu börjar jag med det!
det är ett bra sätt att avreagera sig på !
hej då!!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan, vet int så mycket vad dom gjort men vilka jävla idioter:/ lider med dig!

2011-12-01 @ 15:38:45
Postat av: Lisa

jävla idioter asså! f yfan vilka omogna svin!

2011-12-01 @ 15:39:06
Postat av: Anonym

du skulle slagit dom1

2011-12-01 @ 15:39:25
Postat av: Anonym

du ska stå på dig! det är rätt! man måste avreagera sig lite!

2011-12-01 @ 15:39:55
Postat av: Maja

åh sånna är ju bara åhhhh!

2011-12-01 @ 15:40:30
Postat av: Anonym

fan palla sånna mesar:/ lider med dig!

2011-12-01 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0