Upp & hoppa !

Åhh har sovit nu i några timmar -_-
de va skönt men inget bra ! nu
är jag jätte seg och jätte trött och
jätte hungrig ! dags att upp och hoppa !
men har iaf duschat nu och tänkte
bara updatera lite här sen ska jag
laga mat ! det blir .... PANNKAKOR ! :D
muuums säger jag bara ! ;)
'
'
Juste de ja , idag på dagen när jag
var på toan och skulle böja mig ner och
ta upp en toarulle då slog jag i handfatet .....
säger bara de : FY F*************N vad
ont de gjorde :o har en stor bula i ansiktet
nu , inte kul ... Lagom till skolan börjar , kaaaaanon (y)
äsch försvinner väl tills man gifter sig hahahaha ;)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh mums vad gott, jag kommer på besök direkt!:D

2011-08-20 @ 19:32:52
Postat av: Maja

va väl skönt att få vila lite:) ajajajaj de lät inte bra, de måste gjort jäkligt ont:/ mums med pannkakor också!:D

2011-08-20 @ 19:33:24
Postat av: Linus

ajaja förstår att de gjorde piss ont asså:/

2011-08-20 @ 19:33:53
Postat av: Eva

de va länge sen med pannkakot :) kanske man ska ta och göra med:D

2011-08-20 @ 19:34:22
Postat av: Markus

det gör jävligt ont att slå i handfatet:o de är ju fan stenhåååårt:o

2011-08-20 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0