Rösta

Lyssna på det här klippet , är en tjej som
heter Sanna som vill ha hjälp att nå
sin dröm !
'
"Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa
mig med en röst så att jag kan nå min absolut största
dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att
sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen." -
Hennes egna ord som hon skrev till mig !
'
Så gå in på www.dromstipendiet.se/133
och rösta ! just nu ligger hon på 4e plats!
så rösta rösta rösta !
'
Otroligt fin röst har hon ! :)
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååå tusen tack för ditt inlägg, jag blir otroligt rörd av ditt stöd !!

Tack tack tack !!

LÄnk kommer att komma upp på min blogg imorgon ,

kram

2011-08-25 @ 21:50:44
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0