Onsdag

Hej , förlåt för  dålig update men ska göra
mitt bästa nu :) har hänt lite saker , asså inget
allvarligt men de har hänt lite nu
i dagarna haha eller igår ;) var ju
barnvakt åt kusinerna så efter skolan
kom moster och hämtade mig så åkte vi
ut till dom och sen åt vi lite mat sen gick
vi med Isak till fotbollsträningen och sen
var Amanda och jag hemma själva då
kollade vi lite på tv och så , sen hände
en liten tråkig sak :/ när vi skulle kolla
på hennes dvärghamster så var den död , eller
den dog när vi hade tagit upp den , sista dödsrycket
och sen kissade den ner hela min hand :/ usch
vad ledsen hon blev :( inte kul , tur storkusinen
var där och tröstade henne då :) sen gick vi och
hämtade Isak och han blev också väldigt ledsen :(
aldrig kul när sånt händer ...
Mamma kom och hämtade mig sen och
sen hämtade vi syrran på gymnasten och
sist men inte minst så hämtade vi Erik också hehe :)
Han sov hos mig inatt för idag åkte han till
Stockholm för han ska jobba där en vecka !
hur ska jag klara mig ? :( sen får jag bara träffa
honom 1 eller 2 dar sen åker han iväg till
Frankrike i 5 dar ... jobbigt asså ! men då
får jag längta lite efter honom :) <3
'
Nu är jag hemma , slutade en timma tidigare
i skolan idag :D så himlans gutt :D så idag
ska jag vara duktig, jag har lagt i tvätt , har
mycket tvätt nu .... sen ska jag städa lite och
fixa och sen plugggggggaaaa ! har sovmorgon imon
till nästan hur länge jag vill :D de är gutt de !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Mia

usch usch, tur du va där och tröstade dom då:)

2011-08-31 @ 14:46:40
Postat av: Anna

men då får ni sakna varndra ju :) men vet hur de är jobbigt att vara ifrån någon så länge:(

2011-08-31 @ 14:47:06
Postat av: Anonym

jaha då fick din mamma träffa gonom då;)

2011-08-31 @ 14:47:18
Postat av: Tova

hade också en hamster en gång:(

2011-08-31 @ 14:47:31
Postat av: Anton

ojoj du ska va dulktig idag då;D

2011-08-31 @ 14:47:46
Postat av: Julia

aw ni får se till att träffas mycketsen då:)

2011-08-31 @ 14:48:11
Postat av: Maria

tur dsom har en så snäll kusin då:)

2011-08-31 @ 14:48:55
Postat av: Melissa

aw stackare att du ska behöva va ifrån honom så länge:( har du inget kort på han som du kan visa ? berätta lite om honom ? :)

2011-08-31 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0