Tisdag

Hej vill sammanfatta denna dagen som
värsta skiiit dan ! helt slut och övertrött
i skolan , försov mig nästan ! satt klockan
på kvart över fem och skulle gå upp
halv 6 och då var jag pigg , så stänger
av klockan och då är det väll klart
man somnar om ! så vaknar av mig själv
fem över 7 och då hinner jag inte duscha !
så får skynda mig på att ta på lite kläder
och så och sen gå till skolan !
åh dagen började ju bra ...
sen kolla på film på svenskan de
va chill och sen bageriet var väldigt
segt idag , kändes bara jobbigt att va
där !
I slutet av skolan blev ju lite bättre
iaf :) eller mycket !
Sen jobb då och eftersom jag mått
rätt lustigt idag så gick det åt skogen
med , mycket sämre än vanligt men
fick börja med det jag höll på med
från början så var svårt att komma
in i det iaf , men gick bättre i slutet ....
men så ska jag vara ledig nu i 2 dagar
för måste verkligen plugga så jag
blir av med det som ska göras !
och sen börjar praktiken på söndag med
så måste gå dit och prata med dom ,
så imon då ska jag faaan upp vid 5 och
duscha och göra mig i ordning och allt
och sen om jag hinner så går jag
till praktikplatsen innan
skolan börjar !
så ser det ut , är hemma nu då som ni
kanske förstår så ska göra mig
i ordning ocg sen lägga mig god natt !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

usch stackare låter som att du har haft en jobbig gårdag:/

2011-04-06 @ 05:44:04
Postat av: Anita Danielsson

det är typiskt när man ska gå upp och så stänger man av alaramet och då somnnar man om:o

2011-04-06 @ 05:44:55
URL: http://anita.se
Postat av: Gabriella Erlandsson

alla har sina dåliga dågar det är inget fel med de, bara fortsätta kämpa vidare! :)

2011-04-06 @ 05:46:23
Postat av: David Håkansson

hoppas på en bättre dag idag:) lycka till med allt!:) du klarar det:)

2011-04-06 @ 05:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0