Söta ungar

Var precis på ica och tog ut
pengar till biljetten och då
stod det 4 små söta ungar
och sålde majblommor :)
och två av dom frågade mig om
jag ville köpa och jag sa nej , hade
ju inga lösa pengar :( annars
hade jag nog köpt en för dom
var så söta hehe :) tycker synd om
dom , säkert inga som köper :/
hade köpt om jag haft småpengar
inte för att jag ska va och fira valborg
vid någon eld i år nej nej :D i år blir
det fest för hela slanten ;) med dom
bääääst :D <3
'
Nu ska jag göra mig i ordning
lite och om ungefär en timma
så kommer folket och hämtar
mig :D kaaaanon kul (y)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anita

aw det är så synd om sånna små barn:)

2011-04-17 @ 13:26:56
Postat av: Anonym

du skulle käpt en:)

2011-04-17 @ 13:28:04
Postat av: Anonym

fest låter mycket bättra:D

2011-04-17 @ 13:29:17
Postat av: Frida

sånt där gjorde man alltid när man var lite haha:)

2011-04-17 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0