Söndag

Hade en otroligt rolig kväll/natt igår :)
började med att vara hemma hos
Jenny och dricka lite och göra oss
i ordning och sen runt 11 tiden
så åkte vi runt lite i stan och sen
gick hon och jag själva lite och hängde
vid KM med några kompisar :)
det var grymt kul hahaha :D
skönt som fasen att äntligen
få komma ut lite och ha lite
kul ! det har jag saknat :)
Sen blev vi hämtade igen
av Markus och en till
och då körde dom lite på Coop
så vi var tvunga att följa
med dit haha :p
sen åkte vi hem runt halv 2 tiden
och sen somande jag väll
runt halv 3 tiden haha ;)
snacka om att man var trött idag xD
Varit på lite släktkalas idag
och sen solat och tränat
med pappa med ;D
'
Och nu är jag äntligen hemma
haha , är skit trött asså !
ikväll blir det att ta det lite
lugnt och sen skola och jobb imon ,
och antagligen träna med :)
'
'
Syns kanske inte att jag är så brun men syns
bättre på annat sätt haha ;D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maja Andersson

fan vad gutt med fest:)

2011-04-03 @ 19:21:01
URL: http://facebook.com
Postat av: Anonym

lät väldigt kul faktsikt :)

2011-04-03 @ 19:24:28
Postat av: Anton

sötnos, det syns lite:)

2011-04-03 @ 19:31:26
URL: http://antongabrielsson.com
Postat av: Sebastian

haha hänga på coop är ju inte direkt det rolgiaste man kan göra;)

2011-04-03 @ 19:37:35
Postat av: Amanda

vad kul att du hittade på nått kul igår då :)

2011-04-03 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0