Söndag

F******n nu försvann
det inlägget som jag skrev
för två minuter sen bara
för att internet dampade som
fasen !
men aja gör ett nytt försök !
men kortar nog ner de ...
åkte in till Kalmar idag , övningskörde ,
sen åt vi på El Greco , inte lika gott som
vanligt men men ... sen åkte vi till
min lägenhet och vilade lite sen
skulle vi till gymnasten och städa , så
vi var där själva först och städade
de mesta själva , jag damssög hela gymnast
mattan :o de va inte lite jobbigt !
sen så skulle syrran sova här så
får se hur länge hon blir kvar här ;)
vi har hållt på och säga "elle" hela
dagen för det ordet passar till
allt ju xD elle ? hahahaha xD
vi är grymt flummiga nu , vi har
varit på ica och köpt cola och glasss
och sen har Moa precis duschat och
nu ska hon spela Sims och jag sitter här
och lyssnar på bra musik (y)
'
hejsvejs !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: ;)

haha fan vad roliga ni är då;) elle?;)

2011-04-24 @ 19:50:14
Postat av: Anders

fan vasd jobbigt att städa så mycket:o

2011-04-24 @ 19:50:44
Postat av: Anonym

cola blir man lagom lullig av ;D

2011-04-24 @ 19:52:45
Postat av: Tommy

inte så gott på el greco längre:/

2011-04-24 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0