Hemma på Öland

Nu var man hemma på Öland
eller har varit det en stund ...
och de var ju tydligen ingen
match idag :o blev inställt ...
aa så kan de bli haha :p
men efter pappa och jag hade tränat
så åt vi på thai :D det var mumsigt
och väldigt länge sen !
Sen åkte vi hem och då sov
jag i bilen , de var riktigt skönt
haha :D
'
Kollat lite på tvn och så nu
ikväll och nu har nästan
alla gått och lagt sig utom
pappa , och här sitter jag i
mitt rum vid datorn ;D
'
Får se när man somnar ;)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

muums med thai:)

2011-04-21 @ 22:38:03
Postat av: Daniel

haha vad fel du hade då;)

2011-04-21 @ 22:38:47
Postat av: Anonym

Öland , wtf :o

2011-04-21 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0