Fredag

Tjooolahopp ! vaken nu , eller
för ett tag sen har ätit lite
lunch nu jag o tjejerna och
snart ska vi åka till kalmar igen
och jag o syrran ska vara barnvakt
åt kusinerna , jag ska övningsköra så
se upp hahah ;) ne men de går bra kör
så lugnt och fint :D host *
'
Asså det är helt sjukt jag drömmer
alltid mardrömmar när jag är
här , vaknar mitt i natten och
skriker mamma och tror att jag
är fångad hos nån galning
eller nått :S haha helt sinnes är de ...
'
Men tjohejs så sticker vi snart !
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha de så kul:D va snäll mot barnen ;)

2011-04-29 @ 18:36:03
Postat av: Anna

Det är nog dom som ska va snälla mot henne;)

2011-04-29 @ 18:36:41
Postat av: Emma

fan vad läskigt :o jag skulle dö!

2011-04-29 @ 18:37:36
Postat av: Anton

var de nån som sa snygg blondin? ja de va jag:D

2011-04-29 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0