Fredag

Åh vad skönt fick sova ända till 1 idag ,
det var riktigt skönt kan jag lova :)
så nu är man utvilad :) har
grillat lite idag med , så då känner
man verkligen att sommaren är på
väg :) sen har jag cyklat en runda
och delat ut lite valborgslappar
i lådorna och sen nu sitter jag
o syrran och kollar på
Disney channel :D
Vi ska nog ut och lägga
oss på studsmattan en
stund och sola sen vid 6 ska
vi till släktningarna och
äta mat :)



Inte jag som har gjort dom där
fula bubblorna :o


/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söting:)

2011-04-23 @ 00:29:19
Postat av: Andreas

soooooommar<3

2011-04-23 @ 00:30:07
Postat av: Hanna

trevligt trevligt:)

2011-04-23 @ 00:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0