Torsdag

Skola idag igen , upp vid kvart i 9 ungefär
och sen göra sig i ordning och sen dra till
skolan vid kvart över 9 :D då var det
LMK med Hasse :D och sen slutade
vi lite tidigare och då fick vi tidigare lunch
och så skulle vi börja tidigare i
bageriet så fick vi sluta lite tidigare :)
det var rätt chill i bageriet faktsikt , var
i färskvarogruppen så fick göra lite
pajer och smörgåstårta och lite
olika röror :)
efter skolan drog jag till gymmet :D
och tränade i nån timma ;D de
va gutt ! sen cyklade jag till ICA ...
och när jag var hemma så knackade
det på dörren :o blev skit rädd för
visste inte vem de va men jag
anade att de va mamma och de va
de ;) tur de !
så bjöd henne på kladdkaka :D och sen
åkte hon efter en stund :)
skönt att åka hem imon !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem har du som lärare i foto?

2010-09-30 @ 20:14:11
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: erika

hans gustavsson heter han

2010-10-01 @ 06:50:06
Postat av: Sanna

Typ gammal och flintis?

När har ni lektion med honom?

2010-10-01 @ 11:25:16
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Och brukar ni typ vara i det där datalabbet? :O Kan du kolla om det hänger ett papper med tre bilder på Tuddis i den salen?



Haha x)

Kanske borde förklara mig... När jag läste studiofoto hade jag en lärare som hette Hans (minns ej efternamn) och vi lämnade kvar vår slutuppgift över sommaren men var välkomna att hämta den nu till hösten. Det har inte blivit av för min del och jag ville bara kolla om du visste om den hängde kvar eller när Hans har lektion så man inte åker dit och så är han inte där :P

2010-10-01 @ 11:29:11
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0