Söndag

Orkar inte skriva så mycket mer än
att det var en kanon kul fest igår
i färjestaden :) väldigt rolig fest :)
träffade massa nya snälla människor
aa det var verkligen toppen :)
synd bara att det tog slut så plötsligt
men men , de var kul :)

Sov till 12 idag , det var skönt
fast är fortfarande trött -_-
mamma o pappa var här en
sväng och vi åkte till JULA och
köpte en cykelpump till mig så
nu kan jag äntligen cykla igen !
och sen köpte jag hem mat
från donken för orkade
verkligen inte göra nån mat :p

och nu sitter jag här och håller
på och tvättar lite , skönt att
ha det gjort ...




/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Slottsspöket

Du är inte lite fräck DU?

Smyga omkring i nattens mörker runt M-I-T-T slott?!



Glöm aldrig att vi spöken ser allt.. BUUUUuuuhuuuuu

2010-09-24 @ 03:20:24
Postat av: erika

hahah kul , vem det nu va :p

2010-09-24 @ 06:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0