Söndag

Den här natten var betydligt mycket
bättre än gårdagen ... sov hela natten :)

gick upp vid 11 ungefär och duschade
och sen var det mat och runt tjugo över 12
så åkte vi till Kalmar och jag fick köra ;)
körde ända till Gymnasten ! så då fick jag
träna på trafikljus också :D nu kan jag
de med haha ;)
sen åkte vi ut till Lindsdal efter vi lämnat
syrran och jag körde dit med och då var
det mycket trafikljus och rondeller så
det var bra övning idag :D

sen efter vi varit där så körde jag hem till mig
och då var det fler trafikljus och rondeller ;)
och sen hämtade jag träningskläder och
sen åkte vi tillbaka till gymnasten och
jag hjälpte till att städa lite , dammsög
sen gick jag till gymmet :) tränade
någon timma , de va rätt så  härligt asså :D

sen gick jag till Södercentrum och handlade
lite och nu är jag hemma och har hållit
igång hela tiden ! har lagt i tvätt och packat
upp allt och fixat i ordning lite oså ;)
la precis in den andra omgången ....

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0