Onsdag

Upp vid halv 8 idag och bara ta på sig lite
kläder sen gå med syrran till hörselskolan ...
tur som de va så blåste det inte idag så kunde
ta med mig cykeln så kom jag hem tidigare ! :D
skööönt ! när jag kom hem vid halv 9 så duschad jag fort
och sen gjorde mig i ordning och valde kläder ;)
svårt att bestämma vad man ska ha för kläder :o
men hittade till slut nått som passade haha :D
sen cyklade jag till skolan och sen var det
dags för fotografering , usch hatar det verkligen !!!
enskilda blev typ bra , men hoppas mest på att gruppbilden
blev bra :( dör ifall det blev faaail asså !!

nu ska vi snart ha näringslära -_- kill me sloooowley !



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0