Lördag

Gomorrn :D gick precis upp , eller för
en stund sen ... har gjort mig i ordning nu
och när mamma kommer hem så ska
vi gå till affären och handla lite och
pappa han gör pitepalt idag ;D
farmor kommer vid halv 12 så ska
vi äta :)

kan berätta att igår när jag tog bussen
hem så sa busschauffören att jag inte
behövde byta buss men tydligen så
skulle jag gjort de :s så jag fick
ringa mamma när jag var i mörby
för jag kom inte hem :s j*vla
busschaufför , så betalade jag liksom
för mycket och jag kom inte dit jag
skulle :s blev så fööööööörbaaaaannnad !

men men , mamma kom och hämtade mig
och då blev det ingen överraskning :(
men för pappa blev de det iaf :D tur de ;)

men men vi hörs senare :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0