Lördag

Det var nog den värsta natten i hela
mitt liv ! gick och la mig vid halv 2 och
sen vaknade jag vid halv 3 av att
jag fick kramper i magen och de
va inte kul alls ... låg bara helt still
men ville gå upp och dricka men
kunde knappt sätta mig upp för
det gjorde så ont i magen :/
men till slut kom jag upp och då
gick jag och drack och försökte
lugna ner mig men de va verkligen
hemskt ! har aldrig haft så ont
och jag vet inte vad de va heller :s

gick i alla fall och la mig vid tvn
soffan och det gjorde ont
när jag la mig ner också men
efter ett tag lugnade det ner
sig lite och så sov jag på soffan ....

har nästan sovit hela dagen idag
har haft lite ont idag på dagen med ...
fast var hos farmor och så åt vi
där sen har jag övningskört men när
jag kom hem så la jag mig på soffan
och somnade igen , har nog aldrig sovit
så mycket på en dag !

men nu mår jag bättre har bara lite
ont i halsen och är lite torr ....

kollat på fotboll också på
tvn med pappa också och
snart är det premiär för
Zlatan i Milan och de ska jag nog
kolla lite på :D



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0