Hemma på Öland

Jaha då var man hemma på Öland igen nu då ;)
Iaf , i skolan idag så fick jag stå i butiken :D
det var inte planerat men de var bara för
att butiksgruppen bara var 3 och vi i vår
grupp var reserver och ingen annan ville
va där så jag ställde med än gärna upp :D
(slapp man och städa) ;) haha gutt !
råkade också bära ner en stor deggryta
så den kom emot navelpiercingen
så det började blöda :/ usch äckligt var
det ! lite ont gjorde det i början men
hoppas att det inte hände något ....

efter skolan så gick jag med Sara nord
till stationen för vi skulle åka med samma
buss :D och bussen var propp full sen :p
men men , sen fick jag byta buss i
mörby och då träffade jag Carro :D
så vi satt och pratade på bussen på
väg hem :) skönt att få prata med henne
igen :)

och nu är jag hemma ska snart bort
fotboll ;)
Degerhamn - Ängö !
får se hur det går ;) ska övningsköra bort :D

hejsvejs så länge *



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0