Hemma i Kalmar !

Nu är jag hemma i Kalmar igen ...
jag körde inte bara över bron idag
utan jag körde ända till Lindsdal där
vi skulle kolla fotboll :D och det
gick bättre än vad jag trodde ;)
så kollade vi på fotboll
Lindsdal - Kalmar Norra eller
vad det var men tyvärr så förlorade
Lindsdal med 1-2 men dom var duktiga :)
sen efter det så åkte vi och handlade
eller mamma och mormor gick in på CityGross
och jag och Moa gick in på Media Markt och
jag hittade 2 nya skydd till iPhonen :D
ett rosa som skyddar lite mer och sen
en liten skinnväska till den typ :D det
ska jag fixa sen när jag har tid ;D
efter det så åkte dom och handlade på
Coop och Moa och jag gick runt lite på Maxi
och sen åkte vi och lämnade Moa på
gymnasten och så åkte vi och åt på
Thai , gott var de men mätt blev jag :p
sen efter det så skjtusade  dom hem mig
och jag stack och tränade :D det var
härligt , tränade nog i
1 och en halv timma ;)
sen åkte jag till södercentrum och handlade
och nu sitter jag här ....

ska bara kolla lite här sen ska jag
packa upp lite och sen packa ner
till idrotten imon och sen ska jag
plugga med ;D duktig jag ska va nu haha ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0