Tisdag

Det är inte bra att ha sovmorgon ända till
14.00 :O kom inte upp förens halv 12 och
då duschade jag och sen gick jag i regnet
mot skolan vid 13.00 och var redan trött
när man kom till skolan :/ så hädanefter
ska jag gå upp tidigare än vad jag behövER !
och det börjar imon ! imon börjar jag vid 10
så ska försöka komma uoo halv 8 kanske ....
men iaf , en lektion i skolan , matlagning
jätte tråkigt .... slutade halv 5 och då
drog jag till gymmet men var verkligen inte
pepp på det så blev jätte slappt ....
och vid halv 7 kom mamma och då handlade
vi lite och sen invigde vi MAX haha ;D
var helt okej men fick vänta jätte
länge innan vi fick vår mat för hon som
tog emot oss stack hem sen så då glömde
dom bort oss :S bra service .....

och nu är jag hemma och ska försöka
komma i säng innan Paradise hotel
som är i repris vid fem över halv 11 :p

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0