Sorry baaaad update ! Men hur som haver så...

Sorry baaaad update ! Men hur som haver så tränade jag en stund efter skolan , var verkligen super trött eftersom jag har varit vaken sen sex idag :o och sen runt halv 7 tiden så drog jag hem och så har jag kollat på tv och städat hela kvällen ! Och jag lovar er , städa de behövde jag verkligen :p jag som brukade städa nästan var och varannan dag har slutat med de :o nu var de miiinst 1 vecka sen jag ens rörde dammsugaren och andra saker så då förstår ni ;) skönt att ha det rent :D och nya säääng kläder :D aldrig fel de inte ;) men nu borde jag somna på stubinen när jag väl slappnar av så god natt :) / eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0