Söndag

Gick upp runt halv 10 idag och åt
frukost och sen gjorde jag mig i
ordning och runt halv 12 så åkte
vi till Kalmar . Jag övningskörde
till Almers ;) det gick ok !
sen så var vi lite på Modehuset och
kollade jacka på BikBok till mig
men finns såklart inte i min storlek
och inte heller i stan och sen hittade
jag ingen alls som dög :/
men men , sen var vi på donken
och då fick vi 4 fribiljetter till
dagens Kalmar FF match mot
Mjällby :D :D :D så det var ju helt oväntat
att vi skulle gå på fotboll men det gjorde
vi alla fall :D stå platser vid M men
dom funkade perfekt , stod
längst fram vid räcket så man
såg faktiskt väldigt bra :D

hyllningen kommer i nästa inlägg !

men är iaf hemma i lägenheten nu
och har lagt i 2 tvättar och det är
dom enda !!!

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0