Onsdag

Var uppe vid halv 7 idag fast vaknade
vid 6 :D så ikväll borde jag somna tidigare !
jag och mitt tjat om att jag inte kan sova
men det är väldigt jobbigt faktiskt :/
men men hur som helst , så gick jag med
syrran till hennes hörselskola vid halv
8
och så var vi framme vid 8 ungefär
och sen cyklade jag till skolan för att
fixa matten ! äntligen .... det gick på
10 minuter och jag ..... KLARADE DET ! :D
det var  väldigt skönt att ha ett kapitel avklarat :)
det var procent och det är ganska lätt och
nu är det bara geometrin kvar -_- men
har över 3 veckor på mig att fixa det
och det kommer jag att göra :D
så skönt sen när det är avklarat :)
han märkte att jag hade pluggat
på för jag kunde allting , nästan :D

nu börjar jag inte förens 2 och en halv
timma
-_- får sitta i bibblan och uggla !



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0