Måndag

Då var det måndag , börjar med idrott
det var en väldigt bra men jobbig
lektion , men det var kul :)
andra lektionen var ju inte lika kul ,
blir så trött på sånna som inte kan
sköta sitt eget och skita i andra!
f*n vad arg jag blir ! pallar inte
med de !

aja nog om det , efter skolan
så kollade jag lite på stan och
kollade jacka men hittade ingen
idag heller :( men men , sen gick
jag till gymmet där jenny satt och
väntade på mig och sen så
satt vi där tills hon skulle åka med
bussen så då blev det att träna :)
blev ett lugnt pass idag igen !

är hemma nu iaf har ätit och
nu kollar jag på Paradise Hotel
och sen är det Biggest loser :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0