Måndag

Nu vecka nu då ! ganska seg
måndag , börjar med idrott ute
och det är svinkallt ! men man
blir varm när man springer runt ;D
sen var det arbetsmiljö och bla
bla bla .... som man inte fattar
ett skit av ! och sen gick jenny
och jag till Kagg och mötte
Therese så lämnade jag hennes
saker för 3:e gången gilt ;)
och efter det stack vi och tränade
men jag tränade längre för jenny
skulle gå på stan en stund så
jag tränade sammanlagt 3 timmar
idag :O wihooo ! snacka om att man
var trött efter det !
sen efter det cyklade jag till
ica och handlade och nu har
jag ätit och nu kollar jag på tv !
snart börjar Paradise hotel igen
och Kalmar FF har nu börjat
spela en oerhöööööört
viktig match mot Malmö :)

får la se hur det går .....

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0