Lördag

Gick upp runt halv 10 idag och hämtade
tvätten och sen duschade jag och gjorde
mig i ordning och vid halv 12 kom familjen
och då åkte vi och bowlade :D jag kom
2a första gången och andra kom jag näst
sist haha xD duktigt jag vet ;)
men det var kul :D sen åkte vi till
NetonNet och mamma och pappa
köpte en ny skrivare och sen
åkte vi och käkade :D
och efter det så åkte vi hem
till mig och jag hämtade träningskläder
sen åkte vi först till Maxi för dom skulle handla
sen skjutsade dom mig till gymmet så tränade
jag i ett par timmar :D det
var nice att va där på kvällen :)

men nu är jag iaf hemma :D
har ätit lite kvällsmat , youghurt
med banan i
:D



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0