Har sån ångest för att jag inte har blo...

Har sån ångest för att jag inte har bloggar riktigt :( förlåååååt men har inte haft ork att starta min dator och ja jag haaaaatar verkligen mobilbloggar :/ men men de får duga ! Haft full upp hela kvällen , inget jag behöver skriva om här ... Sen har jag kollat Paradise Hotel och Biggest loser , tråkigt att Spogge åkte ut :( han behövde va där mest :/ sen har jag pluggat lite men nu är de dags att sova ! God natt ! Älskar verkligen alla mina vänner & min unnnnnderbara familj ! <33 / eerikahallberg <3


Kommentarer
Postat av: Ma

Love you tooooooooooooooooo:)

2010-10-12 @ 07:22:18
Postat av: erika

:) <3

2010-10-12 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0