Fredag

Gick upp lite innan 6 idag och sen runt
halv 7 sju så cyklade jag till skolan
och jag skojjar inte , det var sviiiiiin
kallt ute :O det var liksom frost ute :s
usch , vintern är på väg .....

men men , väl i skolan så började
vi att göra lite bakelser , jag gjorde
passionsbakelser och det var självklart
det svåraste av alla :p men haha ,
för en gångsskull så gjorde jag inget
fel ! :D dom blev faktiskt riktigt
bra ;)
sen så gjorde vi lite andra grejjer
tårtor och sen gjorde jag och Kevin
en budapest tårta till Daniel
och den blev hur fin som helsT ! :D
riktigt nöjd ;)

efter skolan drog jag och Jenny till
gymmet och gymmade någon
timma sen så cyklade hon
och jag stannade kvar en stund
med Simon och Lee ;)
sen gick dom och då cyklade
jag hem , och när jag kom  hem så la
jag i två proppfulla tvättmaskiner !
dom var verkligen fulla ! och har
fler kvar -_- men men , dom är snart
klara men då kommer jag inte hinna
ta ut dom för då kommer det folk
hit , får ta det efter :)

hann sova en stund också :D
det var skönt !



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0