Torsdag

Morning , eller klockan är 1 men jag
har legat i sängen och kollat på
tv så gick upp för en stund sen ;D
ska äta lite frukost nu , yoghurt & banan :D
sen får vi se vad som händer ;) ska nog
träna lite idag , eller mycket !

GUD vad segt det känns att lovet snart
är slut :( och man har inte gjort
något som man trodde man skulle göra ....
men imorn följer jag iallafall med mamma , syrran ,
moster & kusinerna till simhallen :D de va ett tag sen !
hoppas bara man slipper se massa råttor som
springer runt där :p höhö !
och sen blir det väll inget planerat i helgen så
följer väll med familjen till Vetlanda för syrran
skulle på nått truppläger...
men de är bara KANSKE att jag följer med ,
kanske blir ändrade planer :D

nä nu ska jag äta frukost och kolla på
Lilla huset på Prärien :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0