Tisdag

Gick upp runt 11 idag , blev
att sova lite längre än väntat
och när jag gick upp så duschade
jag , eller kollade på tv en stund först
och sen efter jag duschat så åt vi mat
och sen gjrode jag mig i ordning och
packade lite och sen fick jag köra
till stan :D gick kanon bra ;D körde över
bron men sen fick mamma köra efter bron ;D
så var vi och kollade på teater , Kristinas flykt
den var faktiskt väldigt bra :D vi gick en guidad
tur i slottet innan föreställningen , intressant
intressant ;)

sen så skjutsade vi syrran till gymnasten
och sen fick jag köra lite i stan också :D
det gick också bra ;)
sen satt vi och kollade på syrran en stund
och sen åkte vi och käkade ...

och nu är jag hemma i lägenheten igen ;D
ska lägga in massa bilder på datorn , från
bl.a Kalmar FF och så :D

kommer i nått annat inlägg ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0