Tisdag

Skola idag igen , o de börjar med
prov ! men jag kände att det
gick väldigt bra :) så får hoppas på de !
sen var det idrott o den var väldigt rolig
faktiskt :D sen var de matlgning och
då gjorde vi kycklinggryta och de
va riktigt gott :D och sen följde jag
med jenny till gymmet så var vi där
tills mamma kom vid 6 och hämtade
mig och då körde vi först till Maxi och sen ut vid
mig så fick jag köra lite :D och idag gick
de kanoooon bra! har kört inne i stan vid dom
trånga gatorna och sen i massa trafikljus och
rondeller :D de va as kul :D

och nu är man hemma då och har
kollat på Paradise Hotel och
nu är det Simpson ;D



/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Feglitenanonym

FÄRGA UTVÄXTEN NÅGON GÅNG KANSKE ?!?!

2010-11-18 @ 20:48:59
Postat av: Patrik... typ!

söt tjej ;)

2010-11-22 @ 23:16:07
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: erika

haha typ tönt ? sköt dig själv och skit i andra ! !

gillar namnet :feglitenanonym !



tack så myckiet :)

2010-11-23 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0