Tisdag

Skola idag igen , prov i arbetsmiljön
hmm , aa vi får se hur de går , hoppas
på G iaf ! fattar ju ändån ingenting så
går de dåligt kanske läraren fattar
att det är ett väldigt svåååårt ämne !
aa och sen var det idrott och då hade
vi boxning , snacka om att jag kommer
ha träningsvärk imon :o
sen var det matlganing och de
va praktiskt prov och jag och jenny
gjorde fläskfile , hasselbackspotatis
och gräddsås :D muuuums vad gott de va :D

sen så gick jag till gymmet och tränade
ett tag sen vid 6 så träffade jag pappa
och vi gick och åt och sen körde runt lite
och sen har vi kollat på syrran när
hon har gymnastik ;D

och nu är jag hemma ;D ska försöka lägga
mig i tid men de lär inte gå iaf :p
men har sovmorgon till 11.05 imon så
det är gutt :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0