Rubrik lördag ! Oh vad skönt , har sovit i...

img_6807 (MMS)

Rubrik lördag ! Oh vad skönt , har sovit i drygt 11 timmar inatt :D vi gick o la oss vid 9 igår o vi var verkligen trötta så vi missade Idol , men man får ju alltid veta hur de gick o de gick inte så bra för Andreas Weise :( damn it !! Det stod mellan han o Olle :o vad händer ???! O Jay knarkar ? :s vad händer liksom ? Men tycker de är bra att han får en andra chans , alla tyckte han vä bäst igår o jag ska se alla son sjöng igår på mobilen lite senare o se vad jag tycker ! Men dom gillade Olle minst -_- vad händer !! Aa men iaf så har jag lagt i två tvättar o den är klar om 1 timma o sen går syrran o jag till simhallen :D höööörs ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0