Måndag

Då var de skola idag då , de
va rätt så lugnt , idrotten var
väldigt kul faktiskt :D sen va
de näringslära inte roligt alls ...
men men , dagen gick fort
hoppas den gör de imon med
för då får jag träffa pappa o
syrran :) o då ska pappa o
jag "leka" hahah :D

efter skolan så drog Jenny och
jag till gymmet men hon hann
bara va där en väldigt kort
stund för Markus kom och hämtade
henne ! Ja HAN kom o hämtade henne
han fick körkort idag :D
grattis till han ! &  tim fick också de idag
grattis :)
de tyckte jenny var  väldigt kul haha :D
tränade en stund sen va jag med Lee
en stund och han åkte hem för ettt
tag sen och jag va och handlade
och nu väntar jag på att Paradise
Hotel ska börja :D

puss :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0