Torsdag

Jaha då var det ute idrott idag på Fredriksskans , det var
pissigt kallt !! och halt i gräset , alla typ halkade , utom jag
hahahha ;) så klantig är inte jag ;D
sen var det prov i LMK , det gick bra hoppas jag
det kändes så iaf :) och sen var det rast och sen KS
och då satt vi och snackade lite , ska ha mitt utvecklingssamtal
själv sen haha xD det går säkert kanon (y)
nu har vi engelska , skulle haft muntligt nationellt men frågade Linus
när vi skulle komma och förbereda oss och då sa han att det
var så att troligtvis så får vi göra nästa vecka hahahhahaha ;) fan
vad gutt !!! fast det blir om 2 veckor då istället ;)
så nu behöver vi inte göra det idag då :D

bollsport sista sen då , orkar inte , har sjukt ont
i huvudet :/ hoppas inte jag börjar bli sjuk :(




/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0